Ruffle&Riley: From Lesson Text to Conversational Tutoring

Robin Schmucker, Meng Xia, Amos Azaria, Tom Mitchell

פרסום מחקרי: פרק בספר / בדוח / בכנספרסום בספר כנסביקורת עמיתים

תקציר

Conversational tutoring systems (CTSs) offer learning experiences driven by natural language interactions. They are recognized for promoting cognitive engagement and improving learning outcomes, especially in reasoning tasks. Ruffle&Riley is a novel type of CTS that explores the potential of LLMs for efficient AI-assisted content authoring and for facilitating structured free-form conversational tutoring. This interactive event enables participants to engage with the LLM-based CTS introduced in our recent AIED2024 paper in two ways: (1) Attendees will interact with the web application using their personal devices. (2) Attendees will learn how to import learning materials into the system and generate custom tutoring scripts through a detailed tutorial. Ruffle&Riley is an extendable, open-source framework that promotes research on effective instructional design of LLM-based learning technologies. The interactive event will foster related discussions.

שפה מקוריתאנגלית
כותר פרסום המארחL@S 2024 - Proceedings of the 11th ACM Conference on Learning @ Scale
עמודים547-549
מספר עמודים3
מסת"ב (אלקטרוני)9798400706332
מזהי עצם דיגיטלי (DOIs)
סטטוס פרסוםפורסם - 9 יולי 2024
אירוע11th ACM Conference on Learning @ Scale, L@S 2024 - Atlanta, ארצות הברית
משך הזמן: 18 יולי 202420 יולי 2024

סדרות פרסומים

שםL@S 2024 - Proceedings of the 11th ACM Conference on Learning @ Scale

כנס

כנס11th ACM Conference on Learning @ Scale, L@S 2024
מדינה/אזורארצות הברית
עירAtlanta
תקופה18/07/2420/07/24

טביעת אצבע

להלן מוצגים תחומי המחקר של הפרסום 'Ruffle&Riley: From Lesson Text to Conversational Tutoring'. יחד הם יוצרים טביעת אצבע ייחודית.

פורמט ציטוט ביבליוגרפי