Kavli Selling Cheese in a Tube to the World

Massiel Carolina Henríquez Parodi, Erik Lankut, Ilan Alon

פרסום מחקרי: פרק בספר / בדוח / בכנספרקביקורת עמיתים

תקציר

How do you sell a Norwegian invention, Cheese in a Tube, to a world used to cheese coming as a block or in slices? This is something Kavli has succeeded in doing despite established cultural norms for cheese and related food products. Adapting to new cultural environments requires a reexamination of the market mix and positioning of the product, especially when the product has a strong home country cultural specificity. More distant markets have different preferences and environments and may require some degree of adaptation of the firm’s marketing mix. The capacity of the firm to adapt to these differences and to respond to this challenge can make the difference for the future survival and long-term success of the firm.

שפה מקוריתאנגלית
כותר פרסום המארחIntercultural Management in Practice
כותר משנה של פרסום המארחLearning to Lead Diverse Global Organizations
מוציא לאורEmerald Group Publishing Ltd.
עמודים27-34
מספר עמודים8
מסת"ב (אלקטרוני)9781839828263
מסת"ב (מודפס)9781839828270
מזהי עצם דיגיטלי (DOIs)
סטטוס פרסוםפורסם - 1 ינו׳ 2021
פורסם באופן חיצוניכן

טביעת אצבע

להלן מוצגים תחומי המחקר של הפרסום 'Kavli Selling Cheese in a Tube to the World'. יחד הם יוצרים טביעת אצבע ייחודית.

פורמט ציטוט ביבליוגרפי