Fault tolerance in large games

Ronen Gradwohl, Omer Reingold

פרסום מחקרי: פרק בספר / בדוח / בכנספרסום בספר כנסביקורת עמיתים

15 ציטוטים ‏(Scopus)

תקציר

A Nash equilibrium is an optimal strategy for each player under the assumption that others play according to their respective Nash strategies. In the presence of irrational players or coalitions of colluding players, however, it provides no guarantees. Some recent literature has focused on measuring the potential damage caused by the presence of faulty behavior, as well as designing mechanisms that are resilient against such faults. In this paper we show that large games are naturally fault tolerant. We first quantify the ways in which two subclasses of large games - λ-continuous games and anonymous games - are resilient against Byzantine faults (i.e. irrational behavior), coalitions, and asynchronous play. We then show that general large games also have some non-trivial resilience against faults.

שפה מקוריתאנגלית
כותר פרסום המארחEC'08 - Proceedings of the 2008 ACM Conference on Electronic Commerce
עמודים274-283
מספר עמודים10
מזהי עצם דיגיטלי (DOIs)
סטטוס פרסוםפורסם - 2008
פורסם באופן חיצוניכן
אירוע2008 ACM Conference on Electronic Commerce, EC'08 - Chicago, IL, ארצות הברית
משך הזמן: 8 יולי 200812 יולי 2008

סדרות פרסומים

שםProceedings of the ACM Conference on Electronic Commerce

כנס

כנס2008 ACM Conference on Electronic Commerce, EC'08
מדינה/אזורארצות הברית
עירChicago, IL
תקופה8/07/0812/07/08

טביעת אצבע

להלן מוצגים תחומי המחקר של הפרסום 'Fault tolerance in large games'. יחד הם יוצרים טביעת אצבע ייחודית.

פורמט ציטוט ביבליוגרפי