Experiential learning in international business via the world wide web

פרסום מחקרי: פרסום בכתב עתמאמרביקורת עמיתים

41 ציטוטים ‏(Scopus)

תקציר

The article describes the implementation of Internet-based experiential projects within an international-business classroom setting and summarizes students' perceptions and attitudes towards the assignments. While the projects were shown to increase students' international business skills and abilities, students reported that the assignments were difficult and only mildly enjoyable. The paper discusses trends in business education and relates them to specific assignments designed to enhance learning outcomes.

שפה מקוריתאנגלית
עמודים (מ-עד)79-98
מספר עמודים20
כתב עתJournal of Teaching in International Business
כרך14
מספר גיליון2-3
מזהי עצם דיגיטלי (DOIs)
סטטוס פרסוםפורסם - 4 מרץ 2003
פורסם באופן חיצוניכן

טביעת אצבע

להלן מוצגים תחומי המחקר של הפרסום 'Experiential learning in international business via the world wide web'. יחד הם יוצרים טביעת אצבע ייחודית.

פורמט ציטוט ביבליוגרפי