Empirical research in selective communications

פרסום מחקרי: פרסום בכתב עתמאמרביקורת עמיתים

תקציר

Selective communications are messages designed to be perceived differently by members of different market segments. This paper summarizes the results of an empirical study which suggests that codes may be highly effective selective messages which are perceived by interested consumers and not by others.

שפה מקוריתאנגלית
עמודים (מ-עד)57-74
מספר עמודים18
כתב עתJournal of the Academy of Marketing Science
כרך5
מספר גיליון1-2
מזהי עצם דיגיטלי (DOIs)
סטטוס פרסוםפורסם - דצמ׳ 1977
פורסם באופן חיצוניכן

טביעת אצבע

להלן מוצגים תחומי המחקר של הפרסום 'Empirical research in selective communications'. יחד הם יוצרים טביעת אצבע ייחודית.

פורמט ציטוט ביבליוגרפי