A game for studying maintenance alerts' effectiveness

Avraham Shvartzon, Amos Azaria, Sarit Kraus, Claudia V. Goldman, Omer Tsimhoni, Joachim Meyer

פרסום מחקרי: פרק בספר / בדוח / בכנספרסום בספר כנסביקורת עמיתים

1 ציטוט ‏(Scopus)

תקציר

In this paper we present a space-ship game which allows us to evaluate human behavior with respect to maintenance and repairing malfunctions. We ran an experiment in which subjects played the space-ship game twice. In one of the games, they were simply told that they should perform maintenance every 20 seconds, and in the other game they received alerts from an agent for performing maintenance every 20 seconds. We show that when receiving alerts, people tented to perform more maintenance, and perform slightly better (not statistically significant). We suggest that in order to further improve the performance of the players in the space-ship game, one should also consider when to provide these alerts.

שפה מקוריתאנגלית
כותר פרסום המארחAAMAS 2015 - Proceedings of the 2015 International Conference on Autonomous Agents and Multiagent Systems
עורכיםRafael H. Bordini, Pinar Yolum, Edith Elkind, Gerhard Weiss
עמודים1655-1656
מספר עמודים2
מסת"ב (אלקטרוני)9781450337717
סטטוס פרסוםפורסם - 2015
פורסם באופן חיצוניכן
אירוע14th International Conference on Autonomous Agents and Multiagent Systems, AAMAS 2015 - Istanbul, טורקיה
משך הזמן: 4 מאי 20158 מאי 2015

סדרות פרסומים

שםProceedings of the International Joint Conference on Autonomous Agents and Multiagent Systems, AAMAS
כרך3
ISSN (מודפס)1548-8403
ISSN (אלקטרוני)1558-2914

כנס

כנס14th International Conference on Autonomous Agents and Multiagent Systems, AAMAS 2015
מדינה/אזורטורקיה
עירIstanbul
תקופה4/05/158/05/15

טביעת אצבע

להלן מוצגים תחומי המחקר של הפרסום 'A game for studying maintenance alerts' effectiveness'. יחד הם יוצרים טביעת אצבע ייחודית.

פורמט ציטוט ביבליוגרפי