תרומתו של מוסד אקדמי להשתלבותם של סטודנטים עם HFA במסגרת אקדמית באמצעות השפעתו על מרצים ועל סטודנטים

פרסום מחקרי: פרסום בכתב עתמאמרביקורת עמיתים

תקציר

סטודנטים בעלי (High-Functioning Autism) HFA יכולים להשתלב במוסד אקדמי, כך טוענות במאמרן המחברות. הן כותבות על תרומתו של המוסד האקדמי להשתלבותם של סטודנטים אלו ועל ההשפעה של השילוב על מרצים וסטודנטים אחרים.
כותר מתורגם של התרומהThe Academic Institution`s Contribution to the Integration of Students with HFE in Academic Settings, Through the Effects of Instructors and other Students
שפה מקוריתעברית
עמודים (מ-עד)145-171
מספר עמודים27
כתב עתדרך אפרתה
כרך16
סטטוס פרסוםפורסם - 2021

IHP Publications

  • ihp
  • אוטיזם
  • השתלבות חברתית
  • חינוך גבוה
  • מוסדות להשכלה גבוהה
  • מרצים
  • סטודנטים
  • עמדות
  • שיטות הוראה

פורמט ציטוט ביבליוגרפי