תקציר
סטודנטים בעלי (High-Functioning Autism) HFA יכולים להשתלב במוסד אקדמי, כך טוענות במאמרן המחברות. הן כותבות על תרומתו של המוסד האקדמי להשתלבותם של סטודנטים אלו ועל ההשפעה של השילוב על מרצים וסטודנטים אחרים.
כותר מתורגם של התרומה | The Academic Institution`s Contribution to the Integration of Students with HFE in Academic Settings, Through the Effects of Instructors and other Students |
---|---|
שפה מקורית | עברית |
עמודים (מ-עד) | 145-171 |
מספר עמודים | 27 |
כתב עת | דרך אפרתה |
כרך | 16 |
סטטוס פרסום | פורסם - 2021 |
IHP Publications
- ihp
- אוטיזם
- השתלבות חברתית
- חינוך גבוה
- מוסדות להשכלה גבוהה
- מרצים
- סטודנטים
- עמדות
- שיטות הוראה