תקציר
זה הניסיון המקיף הראשון בישראל לחקור את השימוש באתרי אינטרנט בקמפיינים מקוונים בעלי נראות נמוכה, ברמה המוניציפלית. המאמר עוסק באינטרט בתחום הפוליטיקה המקומית בישראל. המחבר בוחן את היקף השימוש באתרים במהלך הקמפיינים, אופי השימוש בהם, הגורמים המנבאים את קיום האתר ותפיסות המועמדים בעלי האתר את השימוש באינטרנט. המחקר מנסה לקבוע אם האינטרנט ממלא את הציפיות שרבים תולים בו כזירה חדשה להעשרת הדיון הציבורי וליצירת הקשר בין הציבור ובין המועמדים המעוניינים לייצג אותו. (מתוך המאמר)
שפה מקורית | עברית |
---|---|
עמודים (מ-עד) | 113-145 |
מספר עמודים | 33 |
כתב עת | מסגרות מדיה |
כרך | 5 |
סטטוס פרסום | פורסם - 2010 |
IHP Publications
- ihp
- אמצעי התקשורת ופוליטיקה
- בחירות לרשויות מקומיות
- תעמולה
- תעמולת בחירות באינטרנט