תקציר
המחקר עוסק בפער שבין השיקולים של עורכי עיתונות הספורט בכל הנוגע לייצוג נשים מעל דפי העיתונות הכתובה לבין העניין שמוצא בכך קהל הקוראים. ממצאי המחקר מצביעים על תמונה מעניינת, ולפיה קיים נתק בין קצוות בהליך התקשורתי. עורכי מדורי הספורט בשלושת היומונים הגדולים בישראל טוענים מצדם כי אין עניין בקרב הציבור בספורט הנשים, אך ממחקר זה עולה כי הציבור דווקא מגלה עניין לא מבוטל בספורט הנשים ואף היה רוצה לקבל אותו בהיקף רחב יותר בעיתונות הספורט.
שפה מקורית | עברית |
---|---|
כותר פרסום המארח | ספורט ומגדר בחברה הישראלית (קובץ בעריכת יאיר גלילי, משה לוי ואילן תמיר) |
מקום הפרסום | הרצליה |
עמודים | 105-129 |
מספר עמודים | 25 |
סטטוס פרסום | פורסם - 2015 |
IHP Publications
- ihp
- אמצעי התקשורת וספורט
- נשים בספורט