למידה מקוונת בשגרה ובחירום

פרסום מחקרי: פרק בספר / בדוח / בכנספרק

תקציר

מגפת נגיף הקורונה בשנת 2020 חייבה את המוסדות השונים להשכלה גבוהה בישראל, כמו בעולם כולו, לאמץ בבת אחת את ההוראה המקוונת. הייתה זו מהפכה שהגיעה ללא כל הכנה והעלתה על סדר היום את שאלת יעילותה של ההוראה המקוונת בהיבטים פדגוגים ואת השלכותיה על תפקידי המרצה ומעשה ההוראה, על איכות הלמידה של הסטודנטים, כמו גם על משמעותו של המרחב הלימודי (קמפוס-בית) בתהליכי ההוראה והלמידה. (מתוך המאמר)
שפה מקוריתעברית
כותר פרסום המארחטכנולוגיות למידה בהשכלה הגבוהה בישראל
עורכיםענת כהן, מירי שינפלד, גלעד רביד, אלי שמואלי, רון בלונדר, חגית טל-מישר, אלונה פורקוש-ברוך, אפרת שושני-בכר
מקום הפרסוםתל אביב
עמודים12-19
מספר עמודים8
סטטוס פרסוםפורסם - 2022

IHP Publications

  • ihp
  • הוראה ולמידה מתוקשבות
  • חינוך גבוה
  • מגפת הקורונה, 2020-
  • מוסדות להשכלה גבוהה
  • מיומנויות למידה
  • מצבי חירום
  • מרצים
  • סטודנטים
  • קורונה (מחלה)
  • שגרה

פורמט ציטוט ביבליוגרפי