תקציר
מגפת נגיף הקורונה בשנת 2020 חייבה את המוסדות השונים להשכלה גבוהה בישראל, כמו בעולם כולו, לאמץ בבת אחת את ההוראה המקוונת. הייתה זו מהפכה שהגיעה ללא כל הכנה והעלתה על סדר היום את שאלת יעילותה של ההוראה המקוונת בהיבטים פדגוגים ואת השלכותיה על תפקידי המרצה ומעשה ההוראה, על איכות הלמידה של הסטודנטים, כמו גם על משמעותו של המרחב הלימודי (קמפוס-בית) בתהליכי ההוראה והלמידה. (מתוך המאמר)
שפה מקורית | עברית |
---|---|
כותר פרסום המארח | טכנולוגיות למידה בהשכלה הגבוהה בישראל |
עורכים | ענת כהן, מירי שינפלד, גלעד רביד, אלי שמואלי, רון בלונדר, חגית טל-מישר, אלונה פורקוש-ברוך, אפרת שושני-בכר |
מקום הפרסום | תל אביב |
עמודים | 12-19 |
מספר עמודים | 8 |
סטטוס פרסום | פורסם - 2022 |
IHP Publications
- ihp
- הוראה ולמידה מתוקשבות
- חינוך גבוה
- מגפת הקורונה, 2020-
- מוסדות להשכלה גבוהה
- מיומנויות למידה
- מצבי חירום
- מרצים
- סטודנטים
- קורונה (מחלה)
- שגרה