תקציר
מגפת וירוס הקורונה בשנת 2020 חייבה את המוסדות השונים להשכלה הגבוהה בישראל, כמו בעולם כולו, לאמץ בבת אחת את ההוראה המקוונת . הייתה זו מהפכה שהגיעה ללא כל הכנה, שהעלתה על סדר היום שאלות הנוגעות לאיכות ההוראה והלמידה המקוונות והשלכותיה על תפקידי המרצה והסטודנטים, כמו גם על משמעותם של הקמפוס ושל המרחב הלימודי בתהליכי ההוראה והלמידה . המחקר הנוכחי בחן בעת משבר הקורונה את האפקטיביות של למידה והוראה מקוונות בהיבטים קוגניטיביים, רגשיים וחברתיים, בראייה מערכתית רב מוסדית של סטודנטים ומרצים במוסדות להשכלה גבוהה. (מתוך המאמר)
שפה מקורית | עברית |
---|---|
כותר פרסום המארח | ממשבר להזדמנות |
כותר משנה של פרסום המארח | למידה והוראה במשבר הקורונה בהשכלה הגבוהה בישראל |
עורכים | אלה ברונשטיין, ענת כהן |
מקום הפרסום | תל אביב |
עמודים | 199-228 |
מספר עמודים | 30 |
סטטוס פרסום | פורסם - 2024 |
IHP Publications
- ihp
- אוריינות טכנולוגית
- הוראה
- הוראה ולמידה מתוקשבות
- יעילות
- למידה
- למידה פעילה
- מגפת הקורונה, 2020-
- מוסדות להשכלה גבוהה
- מיומנויות למידה
- מרצים
- סטודנטים
- סטודנטים ומרצים
danacode
- danacode