למידה מקוונת בעיתות משבר - אירוע מזדמן או מזמן?

פרסום מחקרי: פרק בספר / בדוח / בכנספרק

תקציר

מגפת וירוס הקורונה בשנת 2020 חייבה את המוסדות השונים להשכלה הגבוהה בישראל, כמו בעולם כולו, לאמץ בבת אחת את ההוראה המקוונת . הייתה זו מהפכה שהגיעה ללא כל הכנה, שהעלתה על סדר היום שאלות הנוגעות לאיכות ההוראה והלמידה המקוונות והשלכותיה על תפקידי המרצה והסטודנטים, כמו גם על משמעותם של הקמפוס ושל המרחב הלימודי בתהליכי ההוראה והלמידה . המחקר הנוכחי בחן בעת משבר הקורונה את האפקטיביות של למידה והוראה מקוונות בהיבטים קוגניטיביים, רגשיים וחברתיים, בראייה מערכתית רב מוסדית של סטודנטים ומרצים במוסדות להשכלה גבוהה. (מתוך המאמר)
שפה מקוריתעברית
כותר פרסום המארחממשבר להזדמנות
כותר משנה של פרסום המארחלמידה והוראה במשבר הקורונה בהשכלה הגבוהה בישראל
עורכיםאלה ברונשטיין, ענת כהן
מקום הפרסוםתל אביב
עמודים199-228
מספר עמודים30
סטטוס פרסוםפורסם - 2024

IHP Publications

  • ihp
  • אוריינות טכנולוגית
  • הוראה
  • הוראה ולמידה מתוקשבות
  • יעילות
  • למידה
  • למידה פעילה
  • מגפת הקורונה, 2020-
  • מוסדות להשכלה גבוהה
  • מיומנויות למידה
  • מרצים
  • סטודנטים
  • סטודנטים ומרצים

danacode

  • danacode

פורמט ציטוט ביבליוגרפי