העלייה החמישית והשפעתה על התפתחות תעשיית הפרסום

יחיאל לימור, אסנת רוט-כהן

פרסום מחקרי: פרסום בכתב עתמאמרביקורת עמיתים

תקציר

במאמר נדונה תרומתה של "העלייה הייקית" להתפתחות תעשיית הפרסום בארץ ישראל ולמיסודה. בראייה היסטורית רטרוספקטיבית אפשר לקבוע כי עלייה זו - שאפשר לכנותה גם בשם "עליית הפרסומאים" - שינתה את פני הפרסום בארץ ישראל בשנות השלושים של המאה העשרים. הפרסומאים העולים הקימו ויצקו תשתיות מבניות ארגוניות חדשות, הנהיגו נורמות מקצועיות וטיפחו תפיסות עיצוביות וחזותיות, שהשפיעו על תעשיית הפרסום בארץ ישראל שנים רבות. (מתוך המאמר)
שפה מקוריתעברית
עמודים (מ-עד)59-69
מספר עמודים11
כתב עתקשר
כרך49
סטטוס פרסוםפורסם - 2017
פורסם באופן חיצוניכן

IHP Publications

  • ihp
  • יהודי גרמניה בישראל ובארץ-ישראל
  • עלייה חמישית
  • פרסום
  • פרסום -- היסטוריה

פורמט ציטוט ביבליוגרפי