דור ה-Z בעד תוכן שיווקי: תפיסות ועמדות של בני נוער ישראלים כלפי תוכן שיווקי באתרי חדשות באינטרנט

פרסום מחקרי: פרסום בכתב עתמאמרביקורת עמיתים

תקציר

מאמרן של דורית צימנד-שיינר ותמר להב בוחן את יכולתם של בני נוער להבחין בתוכן שיווקי במדיה החדשים ומבחין בין יכולת השימוש בתכנים לבין היכולת לזהות מסרים שיווקיים סמויים ויכולת לשיפוט אתי של מסרים אלו.
שפה מקוריתעברית
עמודים (מ-עד)70-86
מספר עמודים17
כתב עתמסגרות מדיה
כרך18
סטטוס פרסוםפורסם - 2019

IHP Publications

  • ihp
  • אוריינות תקשורת
  • אמינות
  • אתיקה
  • דור ה-Z
  • מדיה דיגיטלית
  • נוער
  • עיתונים אלקטרוניים
  • עמדות
  • שיווק באינטרנט
  • שיווק באמצעי התקשורת

פורמט ציטוט ביבליוגרפי