תקציר
פרק זה מבוסס על מחקר, שבדק את תפיסת האקלים הלימודי-החברתי בקרב סטודנטים, הלומדים בקורסים מתוקשבים. ממצאי המחקר מצביעים על החשיבות שמייחסים סטודנטים למדדים השונים של אקלים לימודי-חברתי. מן הממצאים עולה כי בפקולטות ובמחלקות שבהן מתקיימת אינטראקציה בין-אישית חזקה, הסטודנטים מעריכים יותר את היחס של המורה לתלמידיו, ופחות את הסדר והארגון. לעומת זאת, סטודנטים הלומדים בפקולטות ובמחלקות שבהן לא קיימת אינטראקציה בין-אישית חזקה, מעריכים יותר את ההיבטים הלימודיים. גם בעידן המודרני, הטכנולוגי, לא נס ליחו של האקלים הלימודי-החברתי, ששותפים לו המורה ותלמידיו, ותרומתו לתחושת שביעות הרצון של הלומדים - מכרעת. (מתוך המאמר)
שפה מקורית | עברית |
---|---|
כותר פרסום המארח | תקשוב, למידה והוראה (קובץ בעריכת |
עמודים | (2011), 183-206 |
סטטוס פרסום | פורסם - 2011 |
IHP Publications
- ihp
- הוראה ולמידה מתוקשבות
- למידה
- מידע באמצעים אלקטרוניים
- מרצים
- סביבה לימודית
- סטודנטים
- סטודנטים ומרצים
- שביעות רצון
- תקשורת בין-אישית