אקלים לימודי-חברתי התומך בהוראה מתוקשבת כמפתח לתחושת הצלחה בלימודים

פרסום מחקרי: פרק בספר / בדוח / בכנספרק

תקציר

פרק זה מבוסס על מחקר, שבדק את תפיסת האקלים הלימודי-החברתי בקרב סטודנטים, הלומדים בקורסים מתוקשבים. ממצאי המחקר מצביעים על החשיבות שמייחסים סטודנטים למדדים השונים של אקלים לימודי-חברתי. מן הממצאים עולה כי בפקולטות ובמחלקות שבהן מתקיימת אינטראקציה בין-אישית חזקה, הסטודנטים מעריכים יותר את היחס של המורה לתלמידיו, ופחות את הסדר והארגון. לעומת זאת, סטודנטים הלומדים בפקולטות ובמחלקות שבהן לא קיימת אינטראקציה בין-אישית חזקה, מעריכים יותר את ההיבטים הלימודיים. גם בעידן המודרני, הטכנולוגי, לא נס ליחו של האקלים הלימודי-החברתי, ששותפים לו המורה ותלמידיו, ותרומתו לתחושת שביעות הרצון של הלומדים - מכרעת. (מתוך המאמר)
שפה מקוריתעברית
כותר פרסום המארחתקשוב, למידה והוראה (קובץ בעריכת
עמודים(2011), 183-206
סטטוס פרסוםפורסם - 2011

IHP Publications

  • ihp
  • הוראה ולמידה מתוקשבות
  • למידה
  • מידע באמצעים אלקטרוניים
  • מרצים
  • סביבה לימודית
  • סטודנטים
  • סטודנטים ומרצים
  • שביעות רצון
  • תקשורת בין-אישית

פורמט ציטוט ביבליוגרפי