דילוג לניווט ראשי
דילוג לחיפוש
דילוג לתוכן הראשי
אוניברסיטת אריאל בשומרון בית
עזרה ושאלות נפוצות
English
עברית
العربية
בית
פרופילים
יחידות מחקר
פרסומים מחקריים
פרסים
פעילויות
חיפוש לפי מומחיות, שם או שיוך
הצגת פרופיל Scopus
אפרים גרוסמן
ד"ר
ראש מחלקה
,
החוג לחינוך
מרצה בכיר
,
החוג לחינוך
https://orcid.org/0000-0002-6418-9231
2000
2024
פעילות מחקר לפי שנה
סקירה כללית
טביעת אצבע
רשת
פרסומים מחקריים
(33)
פרופילים דומים
(2)
טביעת אצבע
תחומי מחקר אלו נובעים מהפרסומים המדעיים של אדם זה. יחד הם יוצרים טביעת אצבע ייחודית.
מיון לפי
משקל
לפי סדר האלפבית
Keyphrases
Acute Stress Disorder
33%
Adherence Level
16%
Aging Anxiety
16%
Attention Ability
16%
Attention Deficit Hyperactivity Disorder
70%
Behavior Rating Inventory of Executive Function
22%
Calendar Planning
29%
Castle
16%
Cognitive Training
19%
COVID-19
19%
DSM-5 Criteria
16%
Early Blind
16%
Europe
16%
Executive Function
18%
Health Problems
16%
Health Surveys
16%
House Damage
16%
Inattentional Blindness
16%
Iran nuclear Deal
16%
Islamic State
17%
Learning-based
33%
Lockdown
18%
Loneliness
33%
Media Control
16%
Missile Attacks
21%
Nuclear Threat
16%
Older Adults
38%
Online Awareness
33%
Pediatric
19%
Performance Assessment
16%
Performance Impairment
33%
Performance Level
20%
Planning Activity
29%
Posttraumatic Stress Disorder
53%
Posttraumatic Stress Symptoms
50%
Psychological Distress
45%
Random Noise Stimulation
16%
Resilience
18%
Short Nap
16%
Sleep Complaints
16%
Sleep Inertia
16%
Sleep Problems
51%
Specific Learning Disabilities
50%
Specific Learning Disorder
16%
Students with ADHD
16%
Super Typhoon Haiyan
20%
Transcranial Alternating Current Stimulation (tACS)
16%
Transcranial Direct Current
16%
Trauma Symptoms
20%
University Students
26%
Psychology
Adolescence
58%
Adult Attachment Style
16%
Ageism
16%
Attachment Style
16%
Attention Deficit
16%
Attention Deficit Hyperactivity Disorder
100%
Clinical Implication
16%
Cognitive Function
16%
Dispositional Mindfulness
16%
Dorsolateral Prefrontal Cortex
6%
Executive Function
26%
Functional Cognition
16%
Inattentional Blindness
16%
Insufficient Sleep
16%
Intellectual Awareness
16%
Learning Disability
50%
Learning Disorder
16%
Linear Regression Model
8%
Locus of Control
16%
Loneliness
33%
Mental Fatigue
6%
Multivariate Analysis
16%
Natural Disaster
16%
Occupational Performance
16%
Online Awareness
33%
Posttraumatic Stress Disorder
100%
Processing Speed
16%
Psychological Distress
57%
Psychological Effect
16%
Psychology
19%
Securely Attached Individual
5%
Social Anxiety
16%
Somatization
16%
Transcranial Direct Current Stimulation
10%
Weight Gain
16%
World Health Organization
8%