Abstract
התנסות קלינית היא מרכיב חשוב בתהליך הלמידה של סטודנטים לפיזיותרפיה. לפיכך, חשוב להעריך את הישגיו של הסטודנט בהתנסות קלינית על-ידי כלי הערכה בעלי תוקף ומהימנות גבוהים. כדי להגביר את המהימנות של כלי ההערכה בהתנסויות קליניות, חשוב שבחינות הגמר יכללו מטופלים סטנדרטיים ובחינות קליניות אובייקטיביות. ואולם, מטופלים סטנדרטיים ובחינות קליניות אובייקטיביות. בחינות בתנאים מבוקרים אינן בהכרח תחליף למקרים קליניים רגילים שכן במקרים מבוקרים אין מעריכים את המורכבות של המטופלים השונים. תצפיות ארוכות-טווח והערכות חוזרות מאפשרות למדריך להעריך את התלמיד בעת טיפול במגוון מקרים, ולכן הן יכולות להיות פתרון לבעיה זו. צורת הערכה זו מקובלת במקומות רבים בעולם במסגרת התנסויות קליניות של סטודנטים לפיזיותרפיה. (מתוך המאמר)
Original language | Hebrew |
---|---|
Pages (from-to) | 62-63 |
Number of pages | 2 |
Journal | כתב-עת לפיזיותרפיה |
Volume | 19 |
Issue number | 1 |
State | Published - 2017 |
IHP Publications
- ihp
- College students
- Educational tests and measurements
- Evaluation
- Measurement
- Occupational training
- Physical therapy