תרומתו של מוסד אקדמי להשתלבותם של סטודנטים עם HFA במסגרת אקדמית באמצעות השפעתו על מרצים ועל סטודנטים

Translated title of the contribution: The Academic Institution`s Contribution to the Integration of Students with HFE in Academic Settings, Through the Effects of Instructors and other Students

Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

Abstract

סטודנטים בעלי (High-Functioning Autism) HFA יכולים להשתלב במוסד אקדמי, כך טוענות במאמרן המחברות. הן כותבות על תרומתו של המוסד האקדמי להשתלבותם של סטודנטים אלו ועל ההשפעה של השילוב על מרצים וסטודנטים אחרים.
Translated title of the contributionThe Academic Institution`s Contribution to the Integration of Students with HFE in Academic Settings, Through the Effects of Instructors and other Students
Original languageHebrew
Pages (from-to)145-171
Number of pages27
Journalדרך אפרתה
Volume16
StatePublished - 2021

IHP Publications

  • ihp
  • Attitude (Psychology)
  • Autism
  • College students
  • Education, Higher
  • Lecturers
  • Social integration
  • Teaching -- Methods
  • Universities and colleges

Cite this