תקשוב, למידה והוראה

ענת אוסטר, אינה בלאו, יפה בן עמי, עזי ברק, אוה גוטרמן, ניצה דוידוביץ, מיטל הנס, אלון הסגל, דוד חן, דורית טובין, גילה כהן זלכה, חגית מישר-סל, רפי נחמיאס, דן סואן, סיגל עדן, יהודה פלד, גילה קורץ, יעל קלי, אביבה קליגר, שרית קליןתמי רונן-רוזנבאום, תמר שמיר-ענבל, ענת שמלא

Research output: Book/ReportBook

Abstract

הופעתן של טכנולוגיות הידע, ובכללן האינטרנט, מחוללת שינויים מרחיקי לכת במשק, בחברה ובתרבות. הילדים הבאים כיום בשעריה של מערכת החינוך מתפתחים באורח טבעי בשילוב עם הטכנולוגיות הללו, אבל מערכת החינוך אינה עומדת בקצב - ומתקשה לבצע את ההתאמות הנדרשות למהפכת התקשוב. הספר "תקשוב, למידה והוראה" מאגד בתוכו את מיטב המחקרים של חוקרים ישראליים, העוסקים בסוגיות המורכבות הקשורות ביחסים החדשים שבין הלומד ובין הידע. המחקרים שנאספו עוסקים בהשפעת טכנולוגיות התקשוב על למידה וקוגניציה, בשינויים הנדרשים בפדגוגיה ובפיתוח סגל ההוראה, בתהליכי הפצה והטמעה של הטכנולוגיות, ובשאלות של עיצוב סביבות למידה מתוקשבות.
Original languageHebrew
Place of Publicationאור יהודה
Number of pages483
StatePublished - 2011

ULI Keywords

  • uli
  • Open University of Israel
  • Wikipedia
  • Computer managed instruction -- Israel
  • Computer-assisted instruction -- Israel
  • Internet in education -- Israel
  • School facilities -- Israel -- Planning
  • Distance education

Cite this