Abstract
הופעתן של טכנולוגיות הידע, ובכללן האינטרנט, מחוללת שינויים מרחיקי לכת במשק, בחברה ובתרבות. הילדים הבאים כיום בשעריה של מערכת החינוך מתפתחים באורח טבעי בשילוב עם הטכנולוגיות הללו, אבל מערכת החינוך אינה עומדת בקצב - ומתקשה לבצע את ההתאמות הנדרשות למהפכת התקשוב. הספר "תקשוב, למידה והוראה" מאגד בתוכו את מיטב המחקרים של חוקרים ישראליים, העוסקים בסוגיות המורכבות הקשורות ביחסים החדשים שבין הלומד ובין הידע. המחקרים שנאספו עוסקים בהשפעת טכנולוגיות התקשוב על למידה וקוגניציה, בשינויים הנדרשים בפדגוגיה ובפיתוח סגל ההוראה, בתהליכי הפצה והטמעה של הטכנולוגיות, ובשאלות של עיצוב סביבות למידה מתוקשבות.
Original language | Hebrew |
---|---|
Place of Publication | אור יהודה |
Number of pages | 483 |
State | Published - 2011 |
ULI Keywords
- uli
- Open University of Israel
- Wikipedia
- Computer managed instruction -- Israel
- Computer-assisted instruction -- Israel
- Internet in education -- Israel
- School facilities -- Israel -- Planning
- Distance education