תפקיד התלמידים בתהליך שילוב טכנולוגיות חדישות בכיתה

Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

Abstract

המחקר המתואר במאמר זה מתמקד באפיון תפיסות תלמידים בנוגע לשילוב טכנולוגיות חדישות בלמידה בכיתות ד'-ו', ובנוגע להבנת השינויים המתרחשים בתפיסות החינוכיות של מוריהם בעקבות התנסות רב-שנתית בשימוש במשימות עתירות מידע בסביבות למידה מבוססת טכנולוגיה. הנחתו של מחקר זה היא כי יש להתייחס במחקר לא רק לתהליכים שחווים המורים אלא גם להתייחסותם של תלמידים ובעיקר לזיקה בין השניים.
Original languageHebrew
Pages (from-to)190-221
Number of pages32
Journalמעוף ומעשה במכללת אחוה
Volume14
StatePublished - 2012
Externally publishedYes

IHP Publications

  • ihp
  • Teaching -- Aids and devices
  • Computer-assisted instruction
  • Technological innovations
  • Information technology
  • Learning
  • Teachers
  • Educational change
  • School children
  • Perception

Cite this