Abstract
המחקר המתואר במאמר זה מתמקד באפיון תפיסות תלמידים בנוגע לשילוב טכנולוגיות חדישות בלמידה בכיתות ד'-ו', ובנוגע להבנת השינויים המתרחשים בתפיסות החינוכיות של מוריהם בעקבות התנסות רב-שנתית בשימוש במשימות עתירות מידע בסביבות למידה מבוססת טכנולוגיה. הנחתו של מחקר זה היא כי יש להתייחס במחקר לא רק לתהליכים שחווים המורים אלא גם להתייחסותם של תלמידים ובעיקר לזיקה בין השניים.
Original language | Hebrew |
---|---|
Pages (from-to) | 190-221 |
Number of pages | 32 |
Journal | מעוף ומעשה במכללת אחוה |
Volume | 14 |
State | Published - 2012 |
Externally published | Yes |
IHP Publications
- ihp
- Teaching -- Aids and devices
- Computer-assisted instruction
- Technological innovations
- Information technology
- Learning
- Teachers
- Educational change
- School children
- Perception