Abstract
מחקר שנערך בטכניון מציג שיטה להגדרת פרמטרים של ארכיטקטורת תא נהג ברכב מרובה-משימות. התוצר המעשי הוא שיפור התכן ההנדסי על בסיס שיקולים ארגונומיים, ובכך - הגברת הנוחות, הגדלת הבטיחות והקטנת החשיפה לגורמי נזק גופני. שיפורים אלה מלווים בהגברת יעילות התפקוד בפעולות השליטה בתא המפעיל.
Original language | Hebrew |
---|---|
Pages (from-to) | 24-25 |
Number of pages | 2 |
Journal | בטיחות |
Volume | 347 |
State | Published - 2014 |
Externally published | Yes |
IHP Publications
- ihp
- Armored personnel carriers
- Automobile drivers
- Automobile driving
- Automobiles -- Design and construction
- Human engineering
- Tractors