Abstract
במחקר המוצג כאן נבחנו השינויים בהרגלי ההאזנה של קהל המאזינים לרדיו במדיה החדשים, בהתמקד בתכנים רדיופוניים על פי דרישה ופרגמנטציה שנעשית לתכנים אלה, היינו בחיתוך התכנים לקטעים. תחנת הרדיו שנבחרה לצורך מחקר זה היא "רדיו ללא הפסקה", שהייתה תחנת הרדיו האזורית שלה האזינו המאזינים הרבים ביותר בעת איסוף הממצאים. לתחנה זו אתר אינטרנט אינטראקטיבי ובו ארכיון עשיר בתכנים על פי דרישה. נערך גם סקר בקרב גולשי אתר האינטרנט של התחנה עם ראיונות עומק מובנים למחצה במטרה להבין את דפוסי הצריכה של תכנים על פי דרישה. (מתוך המאמר)
Original language | Hebrew |
---|---|
Pages (from-to) | 131-141 |
Number of pages | 11 |
Journal | קשר |
Volume | 53 |
State | Published - 2019 |
IHP Publications
- ihp
- Digital media
- Internet