שימוש בסימולציות בהוראה בפיזיותרפיה

נועה בן עמי, גלית קרמיזי, מיכל עצמון

Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

Abstract

רקע: תחום הסימולציות בעולם הרפואי והאקדמי הוא תחום מתפתח מאוד בשנים האחרונות כתחליף לשיטות הלימוד המסורתיות. מטרה: תיאור השימושים השונים בסימולציות בתכנית ההוראה במחלקה לפיזיותרפיה בפקולטה למדעי הבריאות באוניברסיטת אריאל. תיאור הסימולציות: הקמת מרכז הסימולציות באוניברסיטת אריאל פתחה בפני סגל המחלקה לפיזיותרפיה אפשרויות חדשות לתרגול מיומנויות מקצועיות כחלק מתהליך הכשרת הסטודנטים. השימוש בסימולציה מאפשר תרגול הן בתחום התקשורת הבין אישית והן בתחום מיומנויות טיפול בחולים נשימתיים. מסקנות: שימוש בסימולציה בתהליך הכשרה של סטודנטים לפיזיותרפיה בישראל הנו חדשני ונמצא כיום בתהליך הטמעה בתכנית הלימודים. החוקרים ממליצים לבצע מחקר על מנת לכמת את ההשפעה שיש לסימולציות על תהליך התפתחות הסטודנטים למטפלים. (מתוך המאמר)
Original languageHebrew
Pages (from-to)45-54
Number of pages10
Journalכתב-עת לפיזיותרפיה
Volume20
Issue number2
StatePublished - 2018

IHP Publications

  • ihp
  • College students
  • Imaging systems
  • Interpersonal communication
  • Mikhlelet Yehudah ṿe-Shomron
  • Occupational training
  • Physical therapy

Cite this