פרק 4: הקשר בין חשיבה, עמדות ופעילות של סטודנטים בסביבה מתוקשבת

ריקי רימור, עינת רוזנר, רבקה ודמני

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapter

Abstract

המאמר בודק אם ובאיזו מידה יש קשר בין פעילות, עמדות וחשיבה מטא-קוגניטיבית של סטודנטים במסגרת למידה בקורס מתוקשב. הזיקה שנמצאה בין עמדות ופעילות לחשיבה המטא-קוגניטיבית יכולה להעיד על תרומתם הפוטנציאלית של קורסים אקדמיים מתוקשבים ללמידה ולחשיבה. בעוד מחקרים שונים הבודקים את הקשר בין השתתפות בפורום ובין עמדות הסטודנטים והישגיהם אינם מרבים לבדוק את הקשר בין משתנים אלה לחשיבה מטא-קוגניטיבית, הייחודיות במחקר זה היא בשילוב של אפיון וניתוח החשיבה המטא-קוגניטיבית עם בדיקת עמדות ופעילות של סטודנטים המשתתפים בקורס מתוקשב.
Original languageHebrew
Title of host publicationפדגוגיה דיגיטלית: הזדמנויות ללמידה אחרת
Editorsרבקה ודמני
Place of Publicationתל-אביב
Pages90-114
Number of pages25
StatePublished - 2018

IHP Publications

  • ihp
  • Attitude (Psychology)
  • College students
  • Computer-assisted instruction
  • Critical thinking
  • Electronic discussion groups
  • Metacognition
  • Thought and thinking

danacode

  • danacode

Cite this