Abstract
המאמר בודק אם ובאיזו מידה יש קשר בין פעילות, עמדות וחשיבה מטא-קוגניטיבית של סטודנטים במסגרת למידה בקורס מתוקשב. הזיקה שנמצאה בין עמדות ופעילות לחשיבה המטא-קוגניטיבית יכולה להעיד על תרומתם הפוטנציאלית של קורסים אקדמיים מתוקשבים ללמידה ולחשיבה. בעוד מחקרים שונים הבודקים את הקשר בין השתתפות בפורום ובין עמדות הסטודנטים והישגיהם אינם מרבים לבדוק את הקשר בין משתנים אלה לחשיבה מטא-קוגניטיבית, הייחודיות במחקר זה היא בשילוב של אפיון וניתוח החשיבה המטא-קוגניטיבית עם בדיקת עמדות ופעילות של סטודנטים המשתתפים בקורס מתוקשב.
| Original language | Hebrew |
|---|---|
| Title of host publication | פדגוגיה דיגיטלית: הזדמנויות ללמידה אחרת |
| Editors | רבקה ודמני |
| Place of Publication | תל-אביב |
| Pages | 90-114 |
| Number of pages | 25 |
| State | Published - 2018 |
IHP Publications
- ihp
- Attitude (Psychology)
- College students
- Computer-assisted instruction
- Critical thinking
- Electronic discussion groups
- Metacognition
- Thought and thinking
danacode
- danacode