Abstract
המאמר בוחן גישות חינוכיות להוראת שימוש נבון ברשת, על בסיס מחקר בהשתתפות 180 סטודנטים שלמדו במכללה להכשרת מורים. סטודנטים אלה עתידים להיות סוכני השינוי בבתי הספר בכל האמור בשימושים ברשת. החינוך לשימוש נבון ברשת מעצים את התלמידים ומעודד אותם למצות את הפוטנציאל הטמון בהם ללמידה, וכן לפתח מודעות לסיכונים ברשת ולדרכי ההתמודדות עמם. ממצאי המחקר פותחים צוהר להבנת התנסויותיהם של הסטודנטים, ומסייעים בפיתוח תוכניות חינוכיות העשויות לשפר את יכולותיהם כמורים לעתיד ואת יכולתם של תלמידיהם לעשות שימוש נבון ומושכל ברשת.
Original language | Hebrew |
---|---|
Title of host publication | פדגוגיה דיגיטלית - הזדמנויות ללמידה אחרת (קובץ בעריכת רבקה ודמני) |
Place of Publication | תל-אביב |
Pages | 44-73 |
Number of pages | 30 |
State | Published - 2018 |
IHP Publications
- ihp
- Internet -- Psychological aspects
- Internet -- Social aspects
- People with social disabilities -- Education
- Computer users
- Student teachers
- Computer-assisted instruction
- School children
- Internet