Abstract
במאמר זה נבדק הקשר בין גובה הערכות הניתנות למרצים לבין מידת נוכחות הסטודנטים בקורס. במחקר זה נמצא קשר מובהק בין הנוכחות ובין גובה ההערכות בכל חמש הפקולטות במכללה האקדמית יהודה ושומרון. ככל שהסטודנטים דיווחו על נוכחות גבוהה יותר, כן היו גבוהות יותר ההערכות שהם נתנו למרצים. בשאר משתני הרקע שנבדקו (מיגדר, פקולטה), נמצא כי רק שנת הלימוד הייתה קשורה לנוכחות ולגובה ההערכות
Original language | Hebrew |
---|---|
Pages (from-to) | 38-41 |
Number of pages | 4 |
Journal | על הגובה |
Volume | 3 |
State | Published - 2004 |
IHP Publications
- ihp
- Teachers -- Evaluation
- College students
- Teacher-student relationships
- Education, Higher
- Feedback (Psychology)