מתמטיקה וחוויה - הילכו השניים יחדיו?

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapter

Abstract

מטרת העבודה: להציג את הצורך בשינוי פרדיגמטי ומעבר מתכנון קורס הממוקד בתכנים לתכנון קורס הממוקד בלמידה ובחווית הלמידה. הצורך במעבר הפרדגמטי נובע מהשינויים הטכנולוגיים וממעמדו של הידע כנחלת הכלל. המאמר מתמקד באתגרים שמציבה שיטה זו, בחקר מקרה של פרויקט לימודי "דיבייט מתמטי". (מתוך המאמר)
Original languageHebrew
Title of host publicationהכנס הארצי השנתי השנים עשר 2014 של מיט"ל (קובץ בעריכת יואב יאיר ואלי שמואלי)
Pages341-346
Number of pages6
StatePublished - 2014

IHP Publications

  • ihp
  • College students
  • Experience
  • Learning
  • Mathematics -- Study and teaching

Cite this