Abstract
מטרת העבודה: להציג את הצורך בשינוי פרדיגמטי ומעבר מתכנון קורס הממוקד בתכנים לתכנון קורס הממוקד בלמידה ובחווית הלמידה. הצורך במעבר הפרדגמטי נובע מהשינויים הטכנולוגיים וממעמדו של הידע כנחלת הכלל. המאמר מתמקד באתגרים שמציבה שיטה זו, בחקר מקרה של פרויקט לימודי "דיבייט מתמטי". (מתוך המאמר)
Original language | Hebrew |
---|---|
Title of host publication | הכנס הארצי השנתי השנים עשר 2014 של מיט"ל (קובץ בעריכת יואב יאיר ואלי שמואלי) |
Pages | 341-346 |
Number of pages | 6 |
State | Published - 2014 |
IHP Publications
- ihp
- College students
- Experience
- Learning
- Mathematics -- Study and teaching