"מחשב מסלול מחדש": חוויית הלמידה של סטודנטיות לתואר ראשון בעבודה סוציאלית בישראל

Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

Abstract

המאמר בוחן את חוויית הלמידה של סטודנטיות לתואר ראשון בעבודה סוציאלית בישראל. שלוש התימות שעלו ממחקרן האיכותני מתארות תהליכים רפלקטיביים חשובים במהלך הלמידה, וביניהם תהליכים המובילים להתלבטות שבסופה ייתכן שחלק מהסטודנטיות יבחרו שלא לעבוד במקצוע. ממצאים אלו מצטרפים לקולות שעלו בדיונים במסגרות שונות של הצורך ברענון ובחשיבה מחודשת על ההוראה בבתי הספר לעבודה סוציאלית.
Original languageHebrew
Pages (from-to)137-163
Number of pages27
Journalחברה ורווחה: רבעון לעבודה סוציאלית
Volumeל"ט
Issue number1
StatePublished - 2019

IHP Publications

  • ihp
  • Experience
  • Identity (Psychology)
  • Learning
  • Self psychology
  • Social workers -- Training of
  • Socialization

Cite this