Abstract
המאמר בוחן את חוויית הלמידה של סטודנטיות לתואר ראשון בעבודה סוציאלית בישראל. שלוש התימות שעלו ממחקרן האיכותני מתארות תהליכים רפלקטיביים חשובים במהלך הלמידה, וביניהם תהליכים המובילים להתלבטות שבסופה ייתכן שחלק מהסטודנטיות יבחרו שלא לעבוד במקצוע. ממצאים אלו מצטרפים לקולות שעלו בדיונים במסגרות שונות של הצורך ברענון ובחשיבה מחודשת על ההוראה בבתי הספר לעבודה סוציאלית.
Original language | Hebrew |
---|---|
Pages (from-to) | 137-163 |
Number of pages | 27 |
Journal | חברה ורווחה: רבעון לעבודה סוציאלית |
Volume | ל"ט |
Issue number | 1 |
State | Published - 2019 |
IHP Publications
- ihp
- Experience
- Identity (Psychology)
- Learning
- Self psychology
- Social workers -- Training of
- Socialization