למידה מקוונת בשגרה ובחירום

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapter

Abstract

מגפת נגיף הקורונה בשנת 2020 חייבה את המוסדות השונים להשכלה גבוהה בישראל, כמו בעולם כולו, לאמץ בבת אחת את ההוראה המקוונת. הייתה זו מהפכה שהגיעה ללא כל הכנה והעלתה על סדר היום את שאלת יעילותה של ההוראה המקוונת בהיבטים פדגוגים ואת השלכותיה על תפקידי המרצה ומעשה ההוראה, על איכות הלמידה של הסטודנטים, כמו גם על משמעותו של המרחב הלימודי (קמפוס-בית) בתהליכי ההוראה והלמידה. (מתוך המאמר)
Original languageHebrew
Title of host publicationטכנולוגיות למידה בהשכלה הגבוהה בישראל
Editorsענת כהן, מירי שינפלד, גלעד רביד, אלי שמואלי, רון בלונדר, חגית טל-מישר, אלונה פורקוש-ברוך, אפרת שושני-בכר
Place of Publicationתל אביב
Pages12-19
Number of pages8
StatePublished - 2022

IHP Publications

  • ihp
  • COVID-19 (Disease)
  • COVID-19 Pandemic, 2020-
  • College students
  • Computer-assisted instruction
  • Education, Higher
  • Emergencies
  • Learning ability
  • Lecturers
  • Universities and colleges

Cite this