Abstract
מגפת וירוס הקורונה בשנת 2020 חייבה את המוסדות השונים להשכלה הגבוהה בישראל, כמו בעולם כולו, לאמץ בבת אחת את ההוראה המקוונת . הייתה זו מהפכה שהגיעה ללא כל הכנה, שהעלתה על סדר היום שאלות הנוגעות לאיכות ההוראה והלמידה המקוונות והשלכותיה על תפקידי המרצה והסטודנטים, כמו גם על משמעותם של הקמפוס ושל המרחב הלימודי בתהליכי ההוראה והלמידה . המחקר הנוכחי בחן בעת משבר הקורונה את האפקטיביות של למידה והוראה מקוונות בהיבטים קוגניטיביים, רגשיים וחברתיים, בראייה מערכתית רב מוסדית של סטודנטים ומרצים במוסדות להשכלה גבוהה. (מתוך המאמר)
Original language | Hebrew |
---|---|
Title of host publication | ממשבר להזדמנות |
Subtitle of host publication | למידה והוראה במשבר הקורונה בהשכלה הגבוהה בישראל |
Editors | אלה ברונשטיין, ענת כהן |
Place of Publication | תל אביב |
Pages | 199-228 |
Number of pages | 30 |
State | Published - 2024 |
IHP Publications
- ihp
- Active learning
- COVID-19 Pandemic, 2020-
- College students
- Computer-assisted instruction
- Learning
- Learning ability
- Lecturers
- Management
- Teacher-student relationships
- Teaching
- Technological literacy
- Universities and colleges
danacode
- danacode