למידה מקוונת בעיתות משבר - אירוע מזדמן או מזמן?

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapter

Abstract

מגפת וירוס הקורונה בשנת 2020 חייבה את המוסדות השונים להשכלה הגבוהה בישראל, כמו בעולם כולו, לאמץ בבת אחת את ההוראה המקוונת . הייתה זו מהפכה שהגיעה ללא כל הכנה, שהעלתה על סדר היום שאלות הנוגעות לאיכות ההוראה והלמידה המקוונות והשלכותיה על תפקידי המרצה והסטודנטים, כמו גם על משמעותם של הקמפוס ושל המרחב הלימודי בתהליכי ההוראה והלמידה . המחקר הנוכחי בחן בעת משבר הקורונה את האפקטיביות של למידה והוראה מקוונות בהיבטים קוגניטיביים, רגשיים וחברתיים, בראייה מערכתית רב מוסדית של סטודנטים ומרצים במוסדות להשכלה גבוהה. (מתוך המאמר)
Original languageHebrew
Title of host publicationממשבר להזדמנות
Subtitle of host publicationלמידה והוראה במשבר הקורונה בהשכלה הגבוהה בישראל
Editorsאלה ברונשטיין, ענת כהן
Place of Publicationתל אביב
Pages199-228
Number of pages30
StatePublished - 2024

IHP Publications

  • ihp
  • COVID-19 Pandemic, 2020-
  • Universities and colleges
  • Computer-assisted instruction
  • College students
  • Lecturers
  • Teaching
  • Learning
  • Teacher-student relationships
  • Management
  • Active learning
  • Learning ability
  • Technological literacy

danacode

  • danacode

Cite this