לימודי ניהול באמצעות התנסות חווייתית

אייל אקהאוס, גלית קלין, ג'פרי קנטור

Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

Abstract

באמצעות משחק לוח מבדר שנועד לעזור למשתתפים ללמוד על ניהול עלויות נבחנו רמות ההשפעה על הבידור מן המשחק על הבנת החומר בקורס תמחור, וכן השפעת המשחק על הציון הסופי בקורס. תוצאות המחקר מלמדות שלמשתתפי המשחק היו ציונים גבוהים במידה ניכרת מן הציונים של התלמידים שלא השתתפו במשחק, ושהבידור וההבנה של המשחק ניבאו את רמת ההבנה של חומר הקורס. (מתוך המאמר)
Original languageHebrew
Pages (from-to)123-142
Number of pages20
Journalסוגיות חברתיות בישראל: כתב עת לנושאי חברה
Volume28
StatePublished - 2019

IHP Publications

  • ihp
  • Board games
  • Education
  • Educational games
  • Executives -- Training of
  • Experience
  • Experiential learning
  • Imaging systems
  • Learning
  • Management -- Study and teaching
  • Managerial accounting
  • Play

Cite this