לחייב או שלא לחייב? השתתפות סטודנטים בסקרי ההוראה

Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

Abstract

המחקר השווה את התוצאות בסקרי ההוראה של כל הקורסים של מרצים שלימדו את אותו קורס בשנתיים עוקבות כאשר בראשונה ההשתתפות בסקר הייתה בחירה ובשנייה, חובה. לא נמצא הבדל מובהק סטטיסטית בהערכות המרצים במדדים המרכזיים בין שני סוגי הסקר. ממצא זה מפריך את הטענה ל"נקמה" של הסטודנטים עקב הטלת חובת השתתפות ומעודד חיוב הסטודנטים להשתתף בסקר.
Original languageHebrew
Pages (from-to)49-53
Number of pages5
Journalהוראה באקדמיה
Volume1
StatePublished - 2011

IHP Publications

  • ihp
  • College students
  • Lecturers
  • Teacher-student relationships
  • Teachers -- Evaluation

Cite this