לא דיברנו עוד על אהבה: מודל לניתוח מערכות יחסים זוגיות בפרסומות בטלוויזיה בישראל

Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

Abstract

מאמרן של דורית צימנד-שיינר ורסנת רוט-כהן בוחן את התדירות ואת אופן ההצגה של מערכות יחסים זוגיות בפרסומות בטלוויזיה בישראל. ממחקרן עולה שהפרסום בישראל נמנע מהצגת יחסי אהבה רומנטית המזוהה עם אינטימיות, תשוקה ומחויבות, וכתחליף לכך מעודדת תרבות הצריכה חיפוש מתמיד אחר ריגושים.
Original languageHebrew
Pages (from-to)205-231
Number of pages27
Journalסוגיות חברתיות בישראל: כתב עת לנושאי חברה
Volume27
StatePublished - 2019

IHP Publications

  • ihp
  • Consumers
  • Love
  • Man-woman relationships
  • Mass media and publicity
  • Postmodernism
  • Publicity -- Psychological aspects
  • Television advertising

Cite this