Abstract
מאמרן של דורית צימנד-שיינר ורסנת רוט-כהן בוחן את התדירות ואת אופן ההצגה של מערכות יחסים זוגיות בפרסומות בטלוויזיה בישראל. ממחקרן עולה שהפרסום בישראל נמנע מהצגת יחסי אהבה רומנטית המזוהה עם אינטימיות, תשוקה ומחויבות, וכתחליף לכך מעודדת תרבות הצריכה חיפוש מתמיד אחר ריגושים.
Original language | Hebrew |
---|---|
Pages (from-to) | 205-231 |
Number of pages | 27 |
Journal | סוגיות חברתיות בישראל: כתב עת לנושאי חברה |
Volume | 27 |
State | Published - 2019 |
IHP Publications
- ihp
- Consumers
- Love
- Man-woman relationships
- Mass media and publicity
- Postmodernism
- Publicity -- Psychological aspects
- Television advertising