Abstract
המאמר עוסק בהערכת יעילות שיעורי לימוד שחייה בבתי ספר בישראל. הכותבים מציינים את חשיבות לימודי השחייה כגורם להפחתת מקרי הטביעה בקרב ילדים ובני נוער. המחקר המוצג מתאר את נתוני מבדקי לימוד שחייה של משרד החינוך בשישה מחוזות לימוד בטווח השנים 2016-2011. החוקרים מצאו כי בשנים אלה יעילות לימוד השחייה הייתה קרובה ל-70% וממליצים לבחון באופן פרטני את הגורמים המעכבים בהפקת יעילות מלימוד השחייה במחוזות שנמצאו מתחת למוצא הכלל ארצי, ולקבל החלקות באשר לדגשים היכולים לשפר את יעילות הוראת השחייה עבור תלמידי ישראל. (מתוך המאמר)
Original language | Hebrew |
---|---|
Pages (from-to) | 269-284 |
Journal | מחקרי גבעה: שנתון המכללה האקדמית לחינוך גבעת ושינגטון |
Volume | ח |
State | Published - 2021 |