העלייה החמישית והשפעתה על התפתחות תעשיית הפרסום

יחיאל לימור, אסנת רוט-כהן

Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

Abstract

במאמר נדונה תרומתה של "העלייה הייקית" להתפתחות תעשיית הפרסום בארץ ישראל ולמיסודה. בראייה היסטורית רטרוספקטיבית אפשר לקבוע כי עלייה זו - שאפשר לכנותה גם בשם "עליית הפרסומאים" - שינתה את פני הפרסום בארץ ישראל בשנות השלושים של המאה העשרים. הפרסומאים העולים הקימו ויצקו תשתיות מבניות ארגוניות חדשות, הנהיגו נורמות מקצועיות וטיפחו תפיסות עיצוביות וחזותיות, שהשפיעו על תעשיית הפרסום בארץ ישראל שנים רבות. (מתוך המאמר)
Original languageHebrew
Pages (from-to)59-69
Number of pages11
Journalקשר
Volume49
StatePublished - 2017
Externally publishedYes

IHP Publications

  • ihp
  • Advertising
  • Jews, German -- Eretz Israel
  • Jews, German -- Israel
  • Publicity
  • Publicity -- History

Cite this