Abstract
מחקרים העוסקים בשנויים שנועדו לשפר את תפקידן ואת תפקודן של מערכות חנוך בחברה בעלת מאפיינים פוסט מודרניים, מצביעים על המורים כעל גורם המשמעותי ביותר במסוגל להוביל שנוי ולמסד חדושים. לאור העובדה ששנוי תפיסתי עשוי להתרחש בעקבות התנסויות חדשות שמורים חווים, יש בסיס לצפות שהתנסות בסביבת למידה עתירת טכנולוגיה, המחייבת שנוי בדרכי ההוראה, באופן תכנון הלמודים ובאופיין של משימות הלמידה תהיה בסיס אפשרי לשנוי בתפיסותיהם.
Original language | Hebrew |
---|---|
Pages (from-to) | 7-9 |
Number of pages | 3 |
Journal | ירחון מכון מופת |
Volume | 33 |
State | Published - 2008 |
IHP Publications
- ihp
- Teachers
- Teaching
- Educational change
- Teaching -- Aids and devices
- Occupational prestige
- Information technology
- Learning
- Computer-assisted instruction