דור ה-Z בעד תוכן שיווקי: תפיסות ועמדות של בני נוער ישראלים כלפי תוכן שיווקי באתרי חדשות באינטרנט

Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

Abstract

מאמרן של דורית צימנד-שיינר ותמר להב בוחן את יכולתם של בני נוער להבחין בתוכן שיווקי במדיה החדשים ומבחין בין יכולת השימוש בתכנים לבין היכולת לזהות מסרים שיווקיים סמויים ויכולת לשיפוט אתי של מסרים אלו.
Original languageHebrew
Pages (from-to)70-86
Number of pages17
Journalמסגרות מדיה
Volume18
StatePublished - 2019

IHP Publications

  • ihp
  • Attitude (Psychology)
  • Digital media
  • Electronic newspapers
  • Ethics
  • Generation Z
  • Internet marketing
  • Reliability
  • Youth

Cite this