אופי פעילותם של אנשי התקשורת בישראל בעידן הרשתות החברתיות: הפייסבוק

Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

Abstract

במחקר זה נבחנו המאפיינים וההבדלים של פעילות אנשי התקשורת בישראל בפלטפורמות המסורתיות ובפלטפורמות האינטרנטיות מנקודת מבט ייחודית, של אנשי התקשורת עצמם. מוצגות כאן חוויות אישיות ותפיסותיהם של אנשי התקשורת באמצעות ראיונות עומק עם אנשי תקשורת בולטים הפעילים בשתי הפלטפורמות. המחקר סוקר את פעילותם בשתי הפלטפורמות במישורים הבאים: פלטפורמת העברת התוכן, התוכן והאישיות התקשורותית. המטרה היא ללמוד את אופי העבודה ואת תפיסותיהם בסוגיות דוגמת ההשפעה על קהל היעד, האתגרים שמציבה כל אחת מהפלטפורמות, רכישת אמן הקהל, מידת האותנטיות ועוד. כמו כן המחקר נשען על מודל חמשת הממדים של העיתונות: שירות לציבור; אוטונומיה ועצמאות; אתיקה; מיידיות; נייטרליות, אובייקטיביות, הוגנות ואמינות (מתוך המאמר)
Original languageHebrew
Pages (from-to)256-275
Number of pages20
Journalקשר
Volume55
StatePublished - 2020

IHP Publications

  • ihp
  • Digital communications
  • Journalists
  • Social media

Cite this