תפיסה חינוכית חדשה בהנחלת מורשת ישראל

ניצה דוידוביץ, אורציון ברתנא

نتاج البحث: نشر في مجلةمقالة

ملخص

מאמר זה עוקב בפרספקטיבה היסטורית אחר ציוני דרך בהנחלת לימודי היסוד במורשת ישראל בקרב הלומדים במערכות החינוך בישראל, מהלומדים במערכת הבית-ספרית ועד ללומדים במוסדות האקדמיים. נראה כי קיים קונסנזוס באשר לצורך בהוראת לימודי מורשת ישראל, והוויכוח הוא על דרך הלימוד. נראה כי קיים צורך אמיתי בהבניית תוכנית לימודים שיש בה מענה לחברה הישראלית כחברה רב-תרבותית החיה על פיסת אדמה אחת, כחברה קולטת עלייה מארצות שונות, והצורך בפעילויות העשרה בנושאי מורשת ישראל בא לידי ביטוי במסגרות החינוך לסוגיהן (תמצית מתוך המאמר).
اللغة الأصليةالعبريّة
الصفحات (من إلى)103-115
عدد الصفحات13
دوريةכיוונים חדשים
مستوى الصوت13
حالة النشرنُشِر - 2006

IHP Publications

  • !!ihp

قم بذكر هذا