קהילות מקצועיות של עובדי רווחה באינטרנט: מרכזיותם של המנהלים

نتاج البحث: نشر في مجلةمقالةمراجعة النظراء

ملخص

קהילות מקצועיות באינטרנט הופכת לזירות ארגוניות חשובות. ספרות רחבה אודות קהילות אלה מתארת אותן כסביבות מבוססות-תוכן-גולשים, ואינן מתייחסות לתפקידיהם ולהתנהלותם של מנהלי הקהילות. המאמר הנוכחי מסיט את הדגש מחברי הקהילה אל מנהליה. באמצעות ניתוח תוכן כמותי של 7,248 הודעות שנכללו ב-11 קהילות ידע של משרד הרווחה, מדגים המחקר את מרכזיותם של מנהלי הקהילות מבחינת יצירת תכנים, ייזום ועידוד דיונים בקהילה, העלאת שאלות ומענה עליהן. הדיון קורא לראייה שונה של קהילות מקצועיות - לא כזירות של תוכן שיוצרים המשתמשים, אלא יותר כסביבות המבוססות על הדדיות ואינטראקציה בין חברים למנהלים. (מתוך המאמר)
اللغة الأصليةالعبريّة
الصفحات (من إلى)363-382
عدد الصفحات20
دوريةחברה ורווחה: רבעון לעבודה סוציאלית
مستوى الصوتל"ו
رقم الإصدار3-4
حالة النشرنُشِر - 2016

IHP Publications

  • !!ihp

قم بذكر هذا