TY - JOUR
T1 - מטעויות לומדים: מה ניתן ללמוד מטעויות שיום על הלקסיקון הפונולוגי?
AU - בירן, מיכל
AU - פרידמן, נעמה
PY - 2006
Y1 - 2006
N2 - המחקר בודק את תהליך שליפת המלים בדיבור ספונטני, ומתמקד בשאלת מבנהו של שלב הפלט הפונולוגי, על ידי ניתוח טעויות שיום של אנומים בעלי ליקוי לקסיקלי-פונולוגי. טעויות השיום ייבחנו בהקשר לסוגי המידע החלקי הקיים בהן ויובחן בין מידע מטרי (מידע לגבי מעטפת הצליל של המילה) וסגמנטלי (מידע על צלילי המילה השונים), ובתוך המידע המטרי ייבחנו סוגים שונים של ידע מטרי - באשר למספר ההברות ומיקום הטעם.
AB - המחקר בודק את תהליך שליפת המלים בדיבור ספונטני, ומתמקד בשאלת מבנהו של שלב הפלט הפונולוגי, על ידי ניתוח טעויות שיום של אנומים בעלי ליקוי לקסיקלי-פונולוגי. טעויות השיום ייבחנו בהקשר לסוגי המידע החלקי הקיים בהן ויובחן בין מידע מטרי (מידע לגבי מעטפת הצליל של המילה) וסגמנטלי (מידע על צלילי המילה השונים), ובתוך המידע המטרי ייבחנו סוגים שונים של ידע מטרי - באשר למספר ההברות ומיקום הטעם.
UR - https://uli.nli.org.il/discovery/search?vid=972NNL_ULI_C:MAIN&query=lds05,contains,001011453
M3 - מאמר
SN - 0334-3472
VL - 57
SP - 23
EP - 47
JO - בלשנות עברית: כתב-עת לבלשנות עברית תיאורית, חישובית ויישומית
JF - בלשנות עברית: כתב-עת לבלשנות עברית תיאורית, חישובית ויישומית
ER -