מטעויות לומדים: מה ניתן ללמוד מטעויות שיום על הלקסיקון הפונולוגי?

מיכל בירן, נעמה פרידמן

نتاج البحث: نشر في مجلةمقالةمراجعة النظراء

ملخص

המחקר בודק את תהליך שליפת המלים בדיבור ספונטני, ומתמקד בשאלת מבנהו של שלב הפלט הפונולוגי, על ידי ניתוח טעויות שיום של אנומים בעלי ליקוי לקסיקלי-פונולוגי. טעויות השיום ייבחנו בהקשר לסוגי המידע החלקי הקיים בהן ויובחן בין מידע מטרי (מידע לגבי מעטפת הצליל של המילה) וסגמנטלי (מידע על צלילי המילה השונים), ובתוך המידע המטרי ייבחנו סוגים שונים של ידע מטרי - באשר למספר ההברות ומיקום הטעם.
اللغة الأصليةالعبريّة
الصفحات (من إلى)23-47
عدد الصفحات25
دوريةבלשנות עברית: כתב-עת לבלשנות עברית תיאורית, חישובית ויישומית
مستوى الصوت57
حالة النشرنُشِر - 2006

IHP Publications

  • !!ihp

قم بذكر هذا