TY - JOUR
T1 - השפעתן של התערבויות לימודיות על הנכונות של סטודנטים במקצועות הטיפול (סיעוד, עבודה סוציאלית, פיזיותרפיה והפרעות בתקשורת) לעבוד בתחום הזיקנה
AU - ורנר, שושי
AU - אבן זהר, אהובה
N1 - למאמר מצורף נספח הכולל את הסימולציה שהועברה במסגרת המחקר והשאלות לסטודנטים שהשתתפו במפגש הלימוד.
PY - 2018
Y1 - 2018
N2 - סטודנטים במקצועות הטיפול אינם מעוניינים לטפל בזקנים, הן בשל עמדות גילניות והן בשל חוסר ידע על הזיקנה. מטרת המחקר הייתה לבחון את ההשפעה של מפגש לימודי במסגרת הלימודים של סטודנטים בארבעה מקצועות טיפוליים: סיעוד, עבודה סוציאלית, פיזיותרפיה והפרעות בתקשורת, על נכונותם לעסוק בתחום הזיקנה בתום לימודיהם. מסקנת החוקרים הייתה שכדי להעלות את הבחירה של סטודנטים במקצועות הטיפול לעבוד בתחום הזיקנה, יש להפעיל מגוון שיטות ותכני לימוד יצירתיים בתכנית הלימודים. (מתוך המאמר)
AB - סטודנטים במקצועות הטיפול אינם מעוניינים לטפל בזקנים, הן בשל עמדות גילניות והן בשל חוסר ידע על הזיקנה. מטרת המחקר הייתה לבחון את ההשפעה של מפגש לימודי במסגרת הלימודים של סטודנטים בארבעה מקצועות טיפוליים: סיעוד, עבודה סוציאלית, פיזיותרפיה והפרעות בתקשורת, על נכונותם לעסוק בתחום הזיקנה בתום לימודיהם. מסקנת החוקרים הייתה שכדי להעלות את הבחירה של סטודנטים במקצועות הטיפול לעבוד בתחום הזיקנה, יש להפעיל מגוון שיטות ותכני לימוד יצירתיים בתכנית הלימודים. (מתוך המאמר)
UR - https://uli.nli.org.il/discovery/search?vid=972NNL_ULI_C:MAIN&query=lds05,contains,000380284
M3 - מאמר
SN - 2309-7353
VL - מ"ה
SP - 9
EP - 40
JO - גרונטולוגיה וגריאטריה: כתב-עת בנושאי הזיקנה
JF - גרונטולוגיה וגריאטריה: כתב-עת בנושאי הזיקנה
IS - 2
ER -