ملخص
במאמר נדונה תרומתה של "העלייה הייקית" להתפתחות תעשיית הפרסום בארץ ישראל ולמיסודה. בראייה היסטורית רטרוספקטיבית אפשר לקבוע כי עלייה זו - שאפשר לכנותה גם בשם "עליית הפרסומאים" - שינתה את פני הפרסום בארץ ישראל בשנות השלושים של המאה העשרים. הפרסומאים העולים הקימו ויצקו תשתיות מבניות ארגוניות חדשות, הנהיגו נורמות מקצועיות וטיפחו תפיסות עיצוביות וחזותיות, שהשפיעו על תעשיית הפרסום בארץ ישראל שנים רבות. (מתוך המאמר)
اللغة الأصلية | العبريّة |
---|---|
الصفحات (من إلى) | 59-69 |
عدد الصفحات | 11 |
دورية | קשר |
مستوى الصوت | 49 |
حالة النشر | نُشِر - 2017 |
منشور خارجيًا | نعم |
IHP Publications
- !!ihp