העלייה החמישית והשפעתה על התפתחות תעשיית הפרסום

יחיאל לימור, אסנת רוט-כהן

نتاج البحث: نشر في مجلةمقالةمراجعة النظراء

ملخص

במאמר נדונה תרומתה של "העלייה הייקית" להתפתחות תעשיית הפרסום בארץ ישראל ולמיסודה. בראייה היסטורית רטרוספקטיבית אפשר לקבוע כי עלייה זו - שאפשר לכנותה גם בשם "עליית הפרסומאים" - שינתה את פני הפרסום בארץ ישראל בשנות השלושים של המאה העשרים. הפרסומאים העולים הקימו ויצקו תשתיות מבניות ארגוניות חדשות, הנהיגו נורמות מקצועיות וטיפחו תפיסות עיצוביות וחזותיות, שהשפיעו על תעשיית הפרסום בארץ ישראל שנים רבות. (מתוך המאמר)
اللغة الأصليةالعبريّة
الصفحات (من إلى)59-69
عدد الصفحات11
دوريةקשר
مستوى الصوت49
حالة النشرنُشِر - 2017
منشور خارجيًانعم

IHP Publications

  • !!ihp

قم بذكر هذا