המירוץ אחר מצוינות באקדמיה: בין מחקר להוראה

ניצה דוידוביץ, צילה סינואני-שטרן, דן סואן

نتاج البحث: نشر في مجلةمقالة

ملخص

איזו צורה צריכה ללבוש הערכת הביצועים בארגונים המבוססים על יצירת ידע? תחום זה הוא אחד התחומים להם הוקדשה תשומת לב מעטה יחסית בספרות במקצועית. אוניברסיטאות ומכללות הם מוסדות המבוססים על יצירת ידע והקנייתו, וניתן לצפות מהם שיגבשו פילוסופיות, מדיניות ונוהגים, שיש בהם כדי לעודד את הסגל האקדמי שלהן לתרום להם את מיטבו. חקר האירוע, המובא במאמר זה, בודק את ביצועי הסגל האקדמי במרכז האוניברסיטאי אריאל. הוא עוקב אחר גמולי ההצטיינות שניתנו לסגל בשנים 2006-2008, בשים לב לביצועיו בשנה שלפני מתן הגמול. הגמולים ניתנים לסגל על פי הספקיו במחקר, בהוראה, במנהל האקדמי ובתרומה לקהילה. המחקר ניסה גם להתחקות אחר הקשרים שבין הצטיינות מצד אחד, לבין מאפייניהם האישיים והמקצועיים של אנשי הסגל, מצד אחר. (מתוך המאמר)
اللغة الأصليةالعبريّة
الصفحات (من إلى)101-110
عدد الصفحات10
دوريةכיוונים חדשים
مستوى الصوت20
حالة النشرنُشِر - 2009

IHP Publications

  • !!ihp

قم بذكر هذا