TY - JOUR
T1 - המירוץ אחר מצוינות באקדמיה: בין מחקר להוראה
AU - דוידוביץ, ניצה
AU - סינואני-שטרן, צילה
AU - סואן, דן
PY - 2009
Y1 - 2009
N2 - איזו צורה צריכה ללבוש הערכת הביצועים בארגונים המבוססים על יצירת ידע? תחום זה הוא אחד התחומים להם הוקדשה תשומת לב מעטה יחסית בספרות במקצועית. אוניברסיטאות ומכללות הם מוסדות המבוססים על יצירת ידע והקנייתו, וניתן לצפות מהם שיגבשו פילוסופיות, מדיניות ונוהגים, שיש בהם כדי לעודד את הסגל האקדמי שלהן לתרום להם את מיטבו. חקר האירוע, המובא במאמר זה, בודק את ביצועי הסגל האקדמי במרכז האוניברסיטאי אריאל. הוא עוקב אחר גמולי ההצטיינות שניתנו לסגל בשנים 2006-2008, בשים לב לביצועיו בשנה שלפני מתן הגמול. הגמולים ניתנים לסגל על פי הספקיו במחקר, בהוראה, במנהל האקדמי ובתרומה לקהילה. המחקר ניסה גם להתחקות אחר הקשרים שבין הצטיינות מצד אחד, לבין מאפייניהם האישיים והמקצועיים של אנשי הסגל, מצד אחר. (מתוך המאמר)
AB - איזו צורה צריכה ללבוש הערכת הביצועים בארגונים המבוססים על יצירת ידע? תחום זה הוא אחד התחומים להם הוקדשה תשומת לב מעטה יחסית בספרות במקצועית. אוניברסיטאות ומכללות הם מוסדות המבוססים על יצירת ידע והקנייתו, וניתן לצפות מהם שיגבשו פילוסופיות, מדיניות ונוהגים, שיש בהם כדי לעודד את הסגל האקדמי שלהן לתרום להם את מיטבו. חקר האירוע, המובא במאמר זה, בודק את ביצועי הסגל האקדמי במרכז האוניברסיטאי אריאל. הוא עוקב אחר גמולי ההצטיינות שניתנו לסגל בשנים 2006-2008, בשים לב לביצועיו בשנה שלפני מתן הגמול. הגמולים ניתנים לסגל על פי הספקיו במחקר, בהוראה, במנהל האקדמי ובתרומה לקהילה. המחקר ניסה גם להתחקות אחר הקשרים שבין הצטיינות מצד אחד, לבין מאפייניהם האישיים והמקצועיים של אנשי הסגל, מצד אחר. (מתוך המאמר)
UR - https://uli.nli.org.il/discovery/search?vid=972NNL_ULI_C:MAIN&query=lds05,contains,001068669
M3 - מאמר
SN - 0334-472X
VL - 20
SP - 101
EP - 110
JO - כיוונים חדשים
JF - כיוונים חדשים
ER -