דור ה-Z בעד תוכן שיווקי: תפיסות ועמדות של בני נוער ישראלים כלפי תוכן שיווקי באתרי חדשות באינטרנט

نتاج البحث: نشر في مجلةمقالةمراجعة النظراء

ملخص

מאמרן של דורית צימנד-שיינר ותמר להב בוחן את יכולתם של בני נוער להבחין בתוכן שיווקי במדיה החדשים ומבחין בין יכולת השימוש בתכנים לבין היכולת לזהות מסרים שיווקיים סמויים ויכולת לשיפוט אתי של מסרים אלו.
اللغة الأصليةالعبريّة
الصفحات (من إلى)70-86
عدد الصفحات17
دوريةמסגרות מדיה
مستوى الصوت18
حالة النشرنُشِر - 2019

IHP Publications

  • !!ihp

قم بذكر هذا